Met onze oplossingen zorgen we voor een veilig en beschikbaar IT-landschap, van werkplek tot de cloud.

We hebben onze oplossingen onderverdeeld in zes categorieën: 

 

 

We richten ons op organisaties voor wie veiligheid en beschikbaarheid cruciaal zijn. Zij zijn veelal werkzaam in de volgende sectoren: 

Wij geloven dat je met een nieuwsgierige houding het beste resultaat behaalt. Met die houding maken we complexe IT-materie toegankelijk. Lees er meer over in onze blogs, artikelen en cases:  

Lees op deze pagina’s meer over ons, onze klantbeloftes, onze certificeringen en de manieren waarop we duurzaam ondernemen:

De security monitoring dienstverlening van Intermax controleert uw IT-systemen 24×7 op afwijkingen. Hiervoor houden wij continue de status bij van tientallen onderdelen van servers en platforms.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan bandbreedtegebruik, load (CPU, geheugen), aantal query’s per seconde, diskgebruik etc. Ons security monitoring systeem geeft inzicht in de performance en capaciteit van servers en applicaties die wij onder beheer hebben.

Beheerlasten verleden tijd

Afhankelijk van het platform dat u afneemt, hanteert Intermax specifieke overschrijdingsnormen, gebaseerd op tientallen jaren ervaring. Voor onze 24×7 security monitoring met SMS-en mailwaarschuwingen gebruiken we verschillende tools, die speciaal zijn ontwikkeld om (vele verschillende componenten van) systemen op afstand in de gaten te houden.

Eventuele overbelasting, vollopende disken en andere zaken kunnen op deze manier voortijdig worden gesignaleerd. Wanneer een drempelwaarde wordt bereikt (gemeten in een percentage van het totaal), dan wordt automatisch een melding gegenereerd en ter beoordeling voorgelegd aan onze engineers. Kortom, u kunt zich richten op het gebruik van uw IT-systemen, zonder de beheerlasten te ervaren.

Ook maakt Intermax gebruik van een extern systeem dat de security monitoring tools server weer in de gaten houdt. Dit is om te voorkomen dat bij uitval van de monitoring tools server geen alarmering meer plaats vindt. Ook worden 2x per dag testberichten verzonden per SMS om deze verzending te waarborgen.

Intermax Klantenportaal

Intermax stelt daarnaast een uitgebreid klantenportaal beschikbaar aan haar klanten. Via dit portaal is de status van uw platform te bekijken en vindt u naast overzichten van uw systemen ook informatie over tickets, openstaande tegoeden (in het geval van een Intermax strippenkaart) en factuurinformatie.

Inhoudsopgave