Over Ons

Na meer dan een kwart eeuw is Intermax uitgegroeid tot het meest gecertificeerde cloudsourcingbedrijf van Nederland. Dat heeft alles te maken met onze visie: dat systemen er zijn om mensen te ondersteunen, en niet andersom. Die visie vormt de rode draad door alles wat we doen, want ons werk is vooral en bovenal mensenwerk. Dat dragen we uit door zowel onze klanten als onze collega’s voorop te zetten.

Andere visie op cloudsourcing
We kijken met andere ogen naar cloudsourcing. De beste oplossingen vinden we niet in de techniek, maar in de beleving van de mensen die het gebruiken. We houden het daarom graag veilig, makkelijk en overzichtelijk.

We werken veel voor de gezondheidszorg, maar ook voor andere sectoren waar veiligheid, performance en beschikbaarheid van IT essentieel zijn. Zo is ons werk letterlijk van levensbelang. Als wij niet alert zijn, gaan operaties in ziekenhuizen niet door. Als wij niet innoveren, stagneert het onderzoek naar medische aandoeningen. Onze inzet is onmisbaar voor de maatschappij. Dat motiveert ons het beste uit onszelf en ons werk te halen. We zetten daarbij alleen de beste mensen en de beste middelen in.  

Intermax Cloudsourcing is onderdeel van de Intermax Group, die verder bestaat uit Bizway, Guardian360, NFIR, Gridly en Guida. Elk van deze bedrijven heeft een eigen specialisatie. Zo helpen we onze klanten aan de beste cloudoplossingen. We zien deze bedrijven ook wel als kleine innovatieve speedboten, die ons wendbaarheid geven naar de toekomst. Zo ontwijken we de valkuil om alles voor iedereen te zijn.  

Onze missie
We spreken alle kracht die we in ons hebben aan om de allerbeste cloudsourcing oplossingen te bieden en daarmee mensen maximaal te ondersteunen.

Onze visie
– De ontwikkelingen in de cloud volgen elkaar snel op. Het wordt steeds complexer om de juiste keuzes te maken, dus het is van belang dat wij over relevante en actuele kennis beschikken. Om dit te bereiken werken we met de beste mensen en middelen. Zo bepalen we samen met onze klanten de optimale cloudstrategie. Dat is onze toegevoegde waarde.

– We willen een langdurige relatie met onze klanten door een echte partner te zijn. We zijn flexibel, eerlijk en durven onze mening te geven. Onze kernwaarden daarbij zijn transparantie, betrokkenheid en nieuwsgierigheid.