Met onze oplossingen zorgen we voor een veilig en beschikbaar IT-landschap, van werkplek tot de cloud.

We hebben onze oplossingen onderverdeeld in zes categorieën: 

 

 

We richten ons op organisaties voor wie veiligheid en beschikbaarheid cruciaal zijn. Zij zijn veelal werkzaam in de volgende sectoren: 

Wij geloven dat je met een nieuwsgierige houding het beste resultaat behaalt. Met die houding maken we complexe IT-materie toegankelijk. Lees er meer over in onze blogs, artikelen en cases:  

Lees op deze pagina’s meer over ons, onze klantbeloftes, onze certificeringen en de manieren waarop we duurzaam ondernemen:

Intermax krijgt wederom een geweldige beoordeling in de jaarlijkse IT Experience-benchmarkstudie van Giarte. Dit onderzoek belicht de relatie tussen klanten en externe IT-serviceproviders. Dankzij deze score behoort Intermax voor het derde jaar op rij bij de top van de beste Nederlandse managed services bedrijven. Het bedrijf doet nu drie jaar mee aan dit onderzoek.

Voor deze studie interviewt Giarte klanten van serviceproviders om verschillende aspecten van die relatie te onderzoeken. Zij gebruiken hiervoor hun IT Experience-model. Dit model valt uiteen in verschillende onderdelen:

  • De output van serviceproviders wordt beoordeeld.
  • De impact die de provider heeft op klanten wordt onderzocht.
  • Er wordt bekeken op welke manier de provider bijdraagt aan het bereiken van de financiële doelstellingen van klanten.

In de categorie managed services heeft Intermax een totaalscore van 8,4 behaald. Binnen deze categorie scoort Intermax een 8,3 voor het onderdeel managed infrastructure en een 8,9 voor security management. Deze scores liggen ver boven het gemiddelde van alle bedrijven die meedoen aan deze editie van de studie.

89% fans, waarvan 50% superfans

Dit jaar mag Intermax maar liefst 89% van de respondenten tot fan rekenen, waarvan 50% tot superfan. Vorig jaar lag dit percentage nog op 74% fans, waarvan 39% superfans. Hiervoor wordt respondenten gevraagd of ze Intermax zouden aanbevelen, waarbij een respondent die kiest voor het antwoord ‘ja’ wordt beschouwd als fan. Een respondent die ‘absoluut’ antwoordt, wordt gezien als superfan.

Sander Winthagen, Managing Director Intermax: “We doen nu voor het derde jaar mee aan dit toonaangevende onderzoek en het is fantastisch dat we het hoge niveau van vorig jaar hebben weten te verbeteren. Deze waardering van onze klanten, daar doen we het voor. Dit is met name een heel groot compliment voor het hele Intermax-team, dat zich ook in dit lastige coronajaar vol is blijven inzetten voor een superieure klantervaring.”

Een overzicht van alle door Intermax behaalde scores en meer informatie over het onderzoek is hier te bekijken.

Inhoudsopgave